2008. augusztus 7., csütörtök

Gyerekszáj MaRékától

Tomi (középsős) jön haza az oviból:
- Anya, tudod mit tanultunk ma az oviban? Azt, hogy mik vannak a fejünkön, amivel érzékelni tudjuk a fejünket.

Tomi és Ádám beszélgetnek.
- Tomi, te kibe vagy szerelmes az oviban?
- Én nem is vagyok szerelemes!
- Na jó, ha nem mondod el, nem vagyok a barátod!
Tomi odahajol Ádámhoz és a fülébe súg valamit.
Ádám hangosan: - Aha, szóval a Szofiba! Tudtam!
Tomi tiltakozva: - Nem csak őbelé!
- Hát még kibe?
Tomi megint odahajol, Ádám fülébe súg valamit.
Ádám erre: - Szóval a Bocsi Brigibe is. Jól van Tomi, barátod vagyok akár szerelmes vagy akár nem, csak tudni akartam az igazságot.


Nézegetjük a Guiness rekordok könyvét amikor Tomika megkérdezi:
- Anya, és azt tudod, hogy mi volt a világ legnagyobb puszilása?

Barkobázunk. Tomi gondol valamire, én találgatok.
- Élőlény?
- Nem.
- Tárgy?
- Nem tudom, hogy a fogkefe tárgy-e?

Egy "romantikus" este, fürdetés után:
- Anya, ugye a feleség lányról szól?
- Igen, Tomika.
- Akkor leszel a feleségem?
- Igen, leszek:-))
- Jó.

Ádámnak nem elég a magyar nyelv hatalmas szókincse, állandóan új szavakat talál ki. Néhány Ádám által gyártott főnev, gyűjtőfogalom és ezek nagynehezen kiderített definíciói:
DEDE: nyuszi formájú rongybaba, ami nélkül nem lehet elaludni
DEDOGA: minden út mentén függőlegesen álló tereptárgy, pl.: km-kő, villanyoszlop, korlát, útjelző tábla, stb. (De hogy ezen mi mennyit gondolkoztunk!)
FÁNCING: egy dolog amit össze van kötve egy másik dologgal és úgy lóg.
KALAKALA: táv-csiklandozás
A DIDI MEG A MANÉ: két egymással folyton küzdő képzeletbeli fickó
GODZILLÁCSKA: Anya beceneve, amikor éppen lever vagy összetör valamit
PAFI: hülye, nem normális, barom, és egyéb hasonló betiltott jelzők helyett Ádám által kitalált és gyakran használt fogalom. Pl:: Jajj, Tomi, olyan pafi vagy!
BANDZSER: ugyanaz, újabb változat
MICSICSI GOMBAFEJŰ RÁNTVA: speciális köszönés, csak Zolinak
DINISZARULENCSE: ez egy csatakiáltás, amit akkor skandál Ádám (és már Tomi is), amikor világgá menő felszerelésbe öltözik

1 megjegyzés:

vicur írta...

Ez annyira aranyos:))) A bandzser nem a pancserből jön??? :)