2008. november 18., kedd

A 9 leghasznosabb mondat állásinterjún

  1. Az első gyermekem ötven után szeretném vállalni, szingli vagyok, és utoljára öt és fél éves koromban voltam beteg.
  2. Haza is mehetek, ha végeztem a nap végén? Erre nem is számítottam.
  3. Én sokallom a fizetést ezért a pozícióért, inkáb osszák szét a HR-osztály munkatársai között.
  4. Nem iszom, de csapatépítő tréningen józanul is lehet velem mindent csinálni.
  5. Anyanyelvi szinten beszélek angolul, németül, kivéve, ha nálam magasabb szintű vezetőmmel tárgyalok együtt.
  6. Az előző cégtől végkimerülés miatt rúgtak ki, de azóta aludtam négy hónapot.
  7. Nem kérek céges autót, sőt a saját kocsimat is felmatricázom, ha kérik.
  8. Minden számítógépes programhoz értek, és ami esetleg nincs, azt meg hozok.
  9. Hobbim a kávéautomata- és fénymásoló-szerelés, valamint a vállalat-irányítási rendszerek karbantartása és fejlesztése.

Nincsenek megjegyzések: