2008. november 27., csütörtök

Kutyás viccek

– Képzeld, sikerült leszoktatni a kutyámat arról, hogy a dívány alá feküdjön.
– Igen? És hogyan?
– Úgy, hogy lefűrészeltem a dívány lábait...

Egy kisbolt ajtajára kirakott a tulajdonos egy táblát: "Vigyázat! Az üzletet kutya őrzi!"
Bemegy egy vevő, és látja, hogy a pénztár mellett egy eb békésen szundikál. Kérdezi a vevő az eladótól:
- Ez lenne az a hamis jószág, amit a tábla jelez?
- Igen.
- Egyáltalán nem tűnik veszélyesnek!
- Dehogynem! Azért tettem ki a táblát, mert mindenki átesett rajta, mikor beléptek a boltba.

- Aztán okos-e ez a kutya?
- Ez? Ez kérem, majdnem annyit tud, mint én...
- Pedig olyan okosnak látszik!

Egy asszony panaszkodik a szomszédjának:
- Képzeld, a kutyánk, az a falánk dög, éjjel beszabadult a kamránkba, és mindent felfalt, az összes kolbászt, sonkát...
- Semmit sem hagyott?
- Csak egy zacskó kutyaeledelt.

A bulldog megy az utcán, amikor egy emeleti ablakban meglátja a spánielt. Felkiált neki:
- Gyere le, sétáljunk egyet!
- Nem lehet, be vagyok zárva - feleli szomorúan a spániel.
- Akkor ugorj ki az ablakon!
- Még mit nem! A végén pofára esek és olyan ronda fejem lesz, mint a tied.

Egyik kutya panaszkodik a másiknak:
- Mostanában olyan pocsék a hangulatom. Depressziós vagyok, haszontalannak érzem magam, rossz a kedvem.
- Miért nem mész el egy pszichológushoz? - kérdezi a másik.
- Mennék én, ha megengednék, hogy felfeküdjek a kanapéra.

Két kutya beszélget a téren:
- Tegnap nem volt otthon a gazdám, és én vettem fel a telefont.
- Na és hogy szóltál bele?
- Úgy, hogy vau. Erre ő: "ki beszél?", én meg még egyszer mondtam, hogy vau.
- És megértette?
- Hát utána lebetűztem neki, hogy V, mint Vince, A, mint Antal, U, mint Ubul.
- És kiderült, hogy ő kicsoda?
- Azt mondta, marha.

Nincsenek megjegyzések: