2008. november 22., szombat

Szerelmes SMS-ek

Cukor ment a szemedbe, vagy tényleg ilyen édesen nézel ki?

Bársonyos reggel köszöntsön téged,gyönyörű álmod még ne érjen véget.A nap simogasson,mintha én kennék ott,mintha én simogatnám gyengéden a vállad!

Azt tanultam, hogy egy nap 24 óra, egy óra 60 perc, de azt nem tudtam, hogy egy pillanat nélküled maga az örökkévalóság.

Azt mondják, hogy szerelembe csak egyszer lehet esni. De ez nem igaz, én minden egyes alkalommal szerelembe esek, amikor rád gondolok.

Azt a percet feledni nem tudom, mikor édes csókod égett az ajkamon, karomba fűztelek, arcom tűzben égett, éreztem, hogy szeretsz és én is szeretlek téged.

Az együtt töltött percekből legyenek órák, majd napok. A napokból legyenek hónapok, s az örökkévalóság tartson addig, amíg veled vagyok.

Az az ember, akit bennem szeretsz, természetesen jobb nálam: én nem vagyok ilyen. De te szeress, és én majd igyekszem, hogy jobb legyek önmagamnál!

Átölel a gyönyör, eléget a mámor, azt kívánom tőled, légy az enyém százszor. Ha idebújsz mellém, el nem engedlek, mert én téged örökké szeretlek.

Árnyak mozognak, kelnek szaporán, én csak nézem a holdat, csillognak a csillagok, mint a borostyán, márcsak te hiányzol, s tőled lenne szívem oly olvadt.

Apád egy tolvaj... mert ellopta a csillagokat az égről és elhelyezte őket a gyönyörű szemeidbe.

Amig szeretsz,addig élek,szeress,mert meghalni félek,ezt meg kell értened mert félteni csak azt lehet, akit az ember igazán SZERET!

Ameddig szeretsz, én addig élek. De kérlek szeress, mert meghalni félek.

Nincsenek megjegyzések: