2008. június 22., vasárnap

Agresszív kismalac

Agresszív kismalac beleesik egy nagy gödörbe. Arra jár a nyuszika:
- Szegény kismalac, hát te ott vagy lenn? Várjál, hozok egy kötelet és kihúzlak!
- Nem várok!

Agresszív kismalac biciklizik, egyszer csak nekimegy egy fának, és óriási nagyot esik. Az állatok odatódulnak hozzá:
- Kismalac, nem esett semmi bajod?
- Nem, így szoktam leszállni!

Agresszív kismalac ül az erdőben a rönkön és folyik az orra. Arra sétál a nyúl:
- Te malacka, nincs neked zsebkendőd?
- De van, csak nem adok!

Agresszív kismalacot gyengéden ébresztgeti a neje:
- Drágám, van még öt perced...
- Nincs!

Agresszív kismalac odamegy a vasúti jegypénztárhoz és gonosz hangon így szól:
- Egy retúrt kérek!
- És hova?
- Hova, hova, hár ide vissza!

Agresszív kismalac moziba megy. Odasétál a pénztárhoz.
- Egy jegyet kérek!
- Melyik előadásra?
- Sok a szöveg!

Agresszív kismalac megy az erdőben. Találkozik egy jó tündérrel. Azt mondja a tündér:
- Teljesítem két kivánságodat.
- Látod ott azt a fát? Teremts a törzsébe egy szöget, ami soha senki nem tud kihúzni.
- És a második?
- Most húzd ki! - hangzik a kéjes válasz.

A sötét erdő közepén egy veremben vergődik egy jótündér, sehogy nem tud kimászni belőle. Éppen arra jár az agresszív kismalac, és segít neki kimászni.
- Én a jótündér vagyok, és jó tett helyébe jót várj alapon most teljesítem egy kivánságodat. - hálálkodik a jótündér.
- Dögölj meg! - hangzik a válasz, és az agresszív kismalac folytatja agresszív útját.

Agresszív kismalac beleesik egy gödörbe. Arra megy a jó tündér, és így szól a malackához:
- Teljesítem három kívánságod.
- Miért csak hármat?!

Agresszív kismalac fent üldögél egy fán. Arra sétál a medve:
- Mit csinálsz ott fönn, kismalac?
- Körtét eszem.
- De hát kismalac, ez egy meggyfa!
- Na és, hoztam magammal!

Nincsenek megjegyzések: