2008. december 6., szombat

Házastársi történetek

- Apu, mi a különbség az egylövetű puska és a géppisztoly között?
- Az egylövetű olyan, mint amikor én beszélek. A géppisztoly meg olyan, mint amikor anyád beszél.

Két barát beszélget:
- Képzeld, este a feleségeddel álmodtam.
- Na és mit mondott?
- Egy szót sem szólt.
- Akkor nem az én feleségem volt.

Kovács leteszi az újságot, felnéz, és azt kérdezi a feleségétől: - Kivel beszélgetsz már több mint egy órája a drága telefonon, kedves?
- A barátnőmmel - feleli az asszony. Éppen azt meséli, annyira megfázott, hogy egy hang sem jön ki a torkán.

A titkárnő belép az igazgató szobájába, és látja, hogy a telefonkagyló a készülék mellé van téve. Megkérdezi a főnökét: - Tegyem a helyére?
- Hagyja csak! A feleségem még beszél.

Hazamegy a szófukar ember, és kérdezi a feleségét: - Ebéd? Gyerek?
Az asszony ugyanúgy válaszol: - Pörkölt. Kanyaró.

- Hát te hogy nézel ki? - kérdi Kovácsné a kékre-zöldre vert Szabónét?
- A férjem megvert.
- Hát az meg hogy lehet? Úgy hallottam, hogy a férjed külföldi kiküldetésben van?
- Én is úgy tudtam...

Nincsenek megjegyzések: